måndag, juni 27, 2005

Måndagskväll

Allergin börjar släppa på riktigt nu. knappt svullen i ögat och vänster näsborre är bara lite täppt. Hurra. Tänk om jag kan sova inatt. Det vore väl underbart.

Lyssnar på Velvet undground - s/t. Jäklar så bra.

Såg Tottadokumentären nyss. Kool man. Skulle se honom på yran i sommar. Gripande film. Synd att den var så kort bara. Ihopklappad för att kunna sändas kort efter hans död. tragiskt. Det högg till i magen när han bad crewet sluta filma för att han skulle cancerkräkas på golvet. Men vilken livskraft. Sjösatte förmodligen sitt drömprojekt i livets slutskede. Modigt. Vad skulle jag göra liksom? Säkert sitta och böla och umgås med mina nära. Usch. Stark man.

Vilt kast:
Imorrn ska jag klippa mig. Mycket skönt. Lejonmanen jag har nu blir lite jobbig att ha på en 8-14 dagars Sverigesväng med kongress och eventuellt Bodenbesök och därefter Strängnässväng. Jag gör väl som jag alltid gör. Tar med bilden på idealfrippan på papper och låter frisören göra sin egen tolkning. Med tanke på hur olika resultatet blir så har bilden säkert ingen betydelse. Men jag har blivit assnygg alla gånger jag har haft med mig bilden, så jag kan köra en gång till.

Mandy har börjat blogga också! Det hurrar jag för. Du med, kom igen! Hurra! HURRA!

2 kommentarer:

Mia sa...

iiiih!!
Du bloggar så bra!
Ditt hår kommer bli assnyggt, det är jag 100 på!
blogg blogg blogg!!!

Andreas sa...

Åh! Tack. Redan probloggare alltså? Njä. Men tackar. Imorrn ska jag inviga bildfunktionen med att lägga upp före/efterbild på frippan