onsdag, juni 29, 2005

Storsjöyran

Alltså. Storsjöyran är årets höjdpunkt för mig. Jag är verkligen på topp hela tiden där. Träffar en massa goda vänner, upplever gamla miljöer och får se bra band utan att behöva simma i lera och trängas med träskpunkare (jag är fortfarande osams med Warmachine). Dock är det bästa att jag får tre dagar med Anna och familj. I år verkar det bli ännu bättre. Antingen följer Emil med upp, och då blir det fett grymt. Eller så åker jag ensam och då stannar jag lite längre för att få lite kvalletid med de jag träffar alldeles för sällan.

Programmet då? Jag gjorde en snabblista på vad jag absolut MÅSTE se. Blev rätt lång. Då har jag ändå tagit bort en hel del som man kan titta på i väntan på bättre tider. Jag tycker nog att det är bästa året hittils.

Torsdag 28 juli.
BADHUSPARKEN
Wilmer X
Cato Salsa Experience
Totalt Jävla Mörker
Hawaii Mud Bombers

Fredag 29 juli.
Solomon Burke
Sahara Hotnights
The Hellacopters
Laleh
Johnossi
Isolation Years

Lördag 30 juli.
TORGET
Presidenttalet
Ulf Lundell
Soundtrack Of Our Lives
Turbonegro
Fatboy
Deportees
Silverbullit
Frida Hyvönen
Goran Kajfes
David Sandström

På kanskelistan finns då: Anna Ternheim /Crucified Barbara / David Fridlund & Sara Culler / Lars Winnerbäck / Phoenix / Beth Hart / Doktor Kosmos /The Tough Alliance / Edith Söderström

Hur fan ska jag hinna allt det där?

6 kommentarer:

Mia sa...

Om du struntar i L.W får du emr tid.

Andreas sa...

Orora dig inte. Jag lär inte se honom.

Mia sa...

BRA.
Om du gör det måste vi tala ut om det.

Andreas sa...

Om jag gör det kan det bero på följand:
Jag har träffat nån jag vill umgås med oh som ska se L.W samtidigt som inget annat händer.
Annars hänvisar jag till tillfällig sinnesförvirring

IKMK sa...

Men sirro, A, i år är ett skräpår. Så där så att om det inte vore för att jag inte var där i fjol, och för att jag lätt har råd, inte skulle gå.
Fact.

Anonym sa...

Adreas, säger bara se på Phoenix! Tycker jag alltså.
See You There....