torsdag, juni 30, 2005

Torsdagmorgon

Sivans igår. Inte så kul faktiskt. Eller, inte fantasiskt, översvallande sinnesbedövande skitkul. Utan mer vanliga tråksivans. Inte så roliga människor där. Schneider och Sandra försvann snabbt till Martins bratgäng och jag hängde med Ann och Emelie hela kvällen. Egentligen var det roligaste som hände på hela kvällen att Robert ringde och tyckte att jag skulle till Arvikafestivalen för att jobba i UNF-tältet. Jovisst. Men jag har ju sagt att jag aldrigaldrigaldrig ska sätta min fot därigen. Jävlajävlajälva synthare. Men ok. Det ska bli kul. Om inte annat täcker jag upp några luckor i vilka band jag vill se i sommar. Jag kokade ner en lista till de viktigaste banden

Ane Brun
Frida Hyvönen
Henry Fiat’s Open Sore
Moneybrother
Silverbullit

Egentligen är det bara Moneybrother jag måstemåste se. Jag har ju inte lyckats se honom sen han släppte senaste plattan. HFOS har jag inte sett sen de spelade på Haaket i eskilstuna. Det var en märklig upplevelse. Ska bli kul att se dem igen. Silverbullit och Frida tänkte jag dubbelse i sommar. Har inte sett dem förut. Ane kan jag inte få nog av. Men det finns ju nått band till jag kan titta till om jag skulle behöva komma bort från tältet.

I samma veva löste det sig med Bodenbesöket också. Jag åker direkt från Boden till Arvika och sen till Strängnäs. Jag MÅSTE hitta en tvättmaskin. Maria får hyra ut en. Hähä.

Inga kommentarer: