torsdag, juli 14, 2005

Arvika igen

Nu är halva första dagen gjord. Jag har mest sett Silverbullits spelning. De är alt bra bra de. Men innan dess hittade jag ett par glasögon som får funka under festivalen. SSU fanns ju inte på festivalen, men jag sprang på den lokala DO:n och peppade där istället.

Det är svalt, för första gången sen jag vet inte när. Sportar cheap mondayjeansen och nudietröjan. Måste ju vara snygg.

Imorrn ska jag börja dagen med ett bad. Gjorde det idag. Riktigt skönt var det.

All äcklig mat jagt äter här komemr att sätta djupa spår. Det är helt omöjligt att få tag i något fräscht. Det borde ju vara jordens grej annars. Ha fräsh och sval mat när det är varmt. Bort med alla grytor, alla fulstekta burgare och svettpizzor. Det går verkligen inte ner när det är varmt. Men istället satsar alla försäljare på fettkäk. Jävla kapitalism, jävla den.

Nu ska jag lämna lokalen. Herregud. I´d rather be caught dead than in dremahacks lokal.

Inga kommentarer: