tisdag, juli 12, 2005

halvvägs

Sådärja. Då är det lite lugnare omkring mig. Sitter på Arlanda efter en fantastisk kongress med appendix hos Maria i boden. Bra folk, kloka beslut och välarrangerat. Visst fanns det nått strul, men det är helt omöjligt att undvika. 1300 pers ska tas omhand om. Vissa har de flesta både hög handlingsberedskap som gnällnivå, men det har funkat över förväntan.
Det enda som egentligen strulat är tåget upp. SJ schabblade rejält. Men upp kom vi, så småningom.

Jaja. Jag blev ju sekreterare. Askul. Och ett bra gäng är vi. Blir bra två år.

Efter kongressen åkte jag till Luelå där jag blev sömnvallad runt universitetet och stan. Sen till Boden där jag blev väl omhändertagen av Maria med familj. Så lugnt och skönt. Höll på att bli kvar. Speciellt efter en fantastisk nattlig tur på nån timme. Nattbadade, tittade på utsikten och trivdes. Kan knappt bli bättre.

Igår brände vi till Luleå igen. Jag hade slut på medicin, och hittade ett par snygga Blammo vansrips för 300. Skulle egentligen ha köpt solglajjer och shorts, men får försöka hitta det i Arvika. Löser sig det med. Imorrn får jag ju CSN också. Grejjt.

Inatt smsade Kickster också. Kul som fan. Vi hängde en del i ÖSD och har träffats på yran sen dess, men alldeles, alldeles för kort. Bra tjej är hon. Kool som fan. Vi måste styra upp nått när jag åker upp.

Nu ska jag shoppa lite till tågresan hade jag tänkt. Har ju bara 22 kilo med mig, so far.