tisdag, augusti 23, 2005

Idag har jag

Först tittat på morgontv. Det var skönt. Men jag var så hungrig. Så jag gick upp och gjorde lite X11-inställningar. Jag har verkligen sjunkit som en sten i ligorna den här sommaren. Satsade offensivt idag, och det gick hem. Två vinster. Bra!
Sen handlade jag mat. Så jävla dumt att inte handla föränn då. Kl 13 liksom. Två dagar efter att jag kom hem. Borde spärras in på hemkunskapen i väntan på statsvetenskapen. Hoho.

MSN:ade med mandy idag också. Det är en jävligt bra tjej. Vi träffas lite för sällan bara.

Sen jazzade jag runt. Eller, ja. Inte så mycket jazz. Men min northen soul-samling gick högt och länge. Så blåögt, sånt ös. Så fantastiskt bra.

Dagens största höjdpunkt var att Guusan och Jenny bjöd på thaiwok, god och mild. Jag är lite mesig när det gäller smaker. Jag har som grundregel att man inte ska få tinnitus av mat. Så är det bara. Till efterätt bjöd jag på Gino med jordgubbar, hallon, banan och blåbär. Och vaniljglass. Så gott. Tittade på kommisionen också, rätt ok sällskapstv. Kul att lägga an ett statsperspektv på serien också. Vissa uttalanden var helt uppåt väggarna. Roligt hade vi.

Inga kommentarer: