torsdag, augusti 25, 2005

Torsdag

Nu är jag inne i hemmalunket igen. Så tråkigt. Iofs är vare sig Emil, Maria eller Johan hemma. Så det kan bli bättre när de kommer. Men jag har fått god mat av Guus och Jenny. Bjöd på Gino till efterätt och hade en trevlig kväll. Fast det har jag väl redan skrivit va?Kommisionen tittade vi på.

Jag har städat lite papper som låg framme i lägenheten också. Det börjar bli bättre ordning. Fick ett ryck och tittade igenom nästan precis hela ikea.se. Måste det ASAP. Det här vill jag ha

  • Nya lampor överallt. Eller, inte överallt, men tänka över belysningen här.
  • Ny skrivbordsskiva. Min är för liten och fyndades för en femtiolapp på rea. Tänkte nånstans 150-170 cm Nu harjag 120. Ojoj så litet.
  • Nya prydnadsaker. Jag är less på de jag har. Eller de är ju fina, men i fel färg. Eller, jag vill ha mer färg. Tänkte fuska lite med ny pläd och några skålar och kuddar och kanske nått mer.

Och det får inte bli för dyrt. Ann åker väl dit så småningom, så det är bara att hänga på.

Min that driving beat-platta är fortfarande ett guldkorn jag måste ta med på nästa gång det blir last waltz-natt.

Inga kommentarer: