torsdag, september 15, 2005

hemma

Hemma, som jag tidigare skrivit. Har lyssnat på Dylans bootlegsexa på cd och nyköpa highway 61 revisted på vinyl. Bra farbror det där. Bootlegliven är riktigt riktigt bra. Han var en stor entertainer en gång i tiden. På en skiva säger han mer mellan låtarna än vad han gör på en medelstor Europaturné nu för tiden.

Har internlobbat fram att vi ska ta jämställdhetsarbetet på allvar i UNF.

Imorrn åker jag iväg igen. Ska till Stockholm och ha utskottsmöte, lämna tyg, hänga med Niklas och Pappa och åka till Mantorp för JTCC-finalen. Späckad helg. Ska nog hinna blogga också.

hänga med Niklas och pappa blir extrakul. Vi gör inte så mycket sånt vi tre. Pappa skulle upp till Stockholm så vi hittar på nått på lördag kväll.

Fler och fler hakar på bloggtrenden. Både den högsta tjänstemannen och den högste poltiska ansvarige har blogg numer. Kolla in Lisas och Roberts liv vettja.

Egentligen tycker jag att alla i FS ska blogga. Komma närmre medlemmarna. Alla borde blogga förresten. Här är en top-of-the-head-lista på personers bloggar jag skulle älska att läsa

  • Bob Dylan ( Hur roligt vore inte det? I samma uppriktiga (?) stil som i Memoarerna. Jag skulle döpa den till Zimmerman Zkriver, men han skriver ju inte på svenska)
  • The person currently known as "N" (Så jag äntligen kan läsa hennes dagbok, om än i annan form.)
  • Natalia Kazmierska (V-E-R-K-L-I-G-E-N)
  • Åsa Hagelstedt (fatta vilka scoop)
  • En riktigt aktiv rättshaverist (jag måste få ha roligt också)

Sen tycker jag att kommissionen borde ha en fiktiv blogg.

Desolation row - lyssna på den!

Inga kommentarer: