torsdag, oktober 27, 2005

Hemtenta

I förmiddags fick jag ut hemtentan. I syfte att på bästa sätt lösa frågorna har jag idag gjort det här:
Lyssnat på Christian Kjellvander
Druckit kaffe hos Emil
Pratat med pappa
Funderat på om jag ska hem i helgen
Köpt födelsedagspresent till Pappa.
Bestämt mig att jag inte ska hem i helgen
Bjudit in N att hälsa på i helgen
Tittat på simps
Bjudit Emil på espresso
Gjort en form till justerarskivorna
Pratat med Mikael
Surfat uppsatsämne
Fyllt i traktamentesblankett
Pannkaka
Insett att hemtentan ligger kvar i väskan.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu är jag här. Din choklad är slut nu. BSDV.

Andreas sa...

Det är lugnt. Jag har mer. Nu ska jag gå och hämta. Ligg du här på soffan och bli ompysslad. Du kan få ta sängen också. Jag sover så gärna på golvet.

Anonym sa...

Schysst. I'll hold you to that. Nä, jag gör inget. Släpp datorn va.

Andreas sa...

Släpp sa jag! /N