måndag, oktober 03, 2005

Mail

Falcon har en skön reklam för tillfället. Så bra att jag var tvungen att maila deras marknadschef. Jag hoppas verkligen att han svarar på det här mailet.

Hej!

Jag har under någon vecka surfat väldigt mycket på bland annat aftonbladet.se. Inte så mycket att vara uppdaterad på nyheter som den för mig fantastiska möjligheten att på olika sätt, om än virtuellt, förstöra ölburkar. Det skänker mig på något sätt tillfredsställelse. Många gånger har jag både skjutit på och sprängt era burkar i annonserna. Kan ni spåra det via IP-nummer vore jag tacksam. Jag har nämligen tappat räkningen.

Så vitt jag har förstått det är annonserna en del i en större kampanj där man ska kunna rösta ut en av era två nya starkölsprodukter. Det tycker jag är en utmärkt idé som jag tror att du och jag skulle kunna utveckla vidare. Alla stora idéer måste ju testas i liten skala först, det tycker jag generellt sett är en bra idé. Så vad sägs om att nästa gång ta hela produktsortiment? Jag tror nämligen att det skulle skänka världen ett minst lika stort nöje om ni slutade sälja alkohol som jag har fått när jag har fått skjuta sönder era burkar.

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAhahaaa!!
Har du fått svar?

Andreas sa...

Nej, tyvärr. Mailade det i förmiddags. Men svaret kommer absolut att publiceras här!

Anonym sa...

Mohahah, mycket bra! (hittar dock inte skjutbanan du skriver om...)

Henrik P sa...

Haha! Humor. Men kanske inte så konstruktivt brev... ;)

Anonym sa...

Hahaha, fantastiskt bra och bitsk humor!