onsdag, november 30, 2005

Iväg igen

Imorrn bär det iväg igen. EU-utbildning. Tollare. Precis som om jag inte hade en uppsats att skriva. Otroligt märkligt. Åker hem direkt efteråt. Borta 36 timmar eller nått. Hinner inte träffa nån, förutom mina kursare. Det är verkligen inte det sämsta. Förut vill jag minnas att jag åkte till Stockholm, hade lite sovmorgon, gjorde mina grejer och hann shoppa lite. Nu, inget sånt alls.

Roligt är att jag ska verkligen resa lätt. Datorväskan med lilla ombytet, mininecessär, lite böcker och laddare. Det räcker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta inte på dig för mycket, vill inte ha en utbränd förbundssekreterare.

Andreas sa...

Men Therese. Inte blir väl Lisa utbränd om jag gör mycket saker. Så jobbigt är det väl inte att hantera mina resefakturor och traktamenten. Jag är ju förbundsstyrelsesekreterare...