söndag, november 06, 2005

King harvest has shurely come

Det har ju varit lite obloggat på sistonde. Jag ber om ursäkt. Om man nu ska göra det, det här är ju min kanal till massorna, mitt torn och mitt påvepåsktal. Jag bloggar väl som jag vill.

Men jag har varit rätt upptagen med hemtentan. Den gick bra och hela kursen var intressant. Topp-tre tror jag. Ligger där ihop med förvaltningsjuridiken och min b-uppsats. Så om du skulle vilja ha en föreläsare som kan snacka om hur förvaltningen påverkar politiken, eller vilka de förvaltningsteoretiska strömningarna för tillfället är eller har det kommer sig att vi lever i utvärderingssamhället är det bara att kontakta mig.

Sen har jag haft besök också. Mamma hälsade på torsdag-lördag. Både roligt och ekonomiskt fördelaktigt. Kylen ekar inte längre och jag hag ett par snygga jeans.

Nu ska jag fika hos Emil och sen balansera budget.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid lika trevligt när mammor kommer på besök :P

Anonym sa...

jag besöker pappa men går mest back när man balanserar budgeten med biljetter å ena sidan och en fin fin älgstek som motvikt. well well. ser fram emot retordaten.

Andreas sa...

Fast jag antar att du inte måste balanseraa bort 6 miljoner. Och att det inte är din privatekonomi. Det gör det lättare, och svårare. Men otroligt roligt att träffas ska det bli!