onsdag, december 28, 2005

Nyår

Nu har jag precis kommit hem från nyårsfirandet på Saxenborg. Borde kanske sammanfatta 2005 såhär i 2006 års första inlägg, men det får vänta tills jag kommit hem. Just nu är jag på tok för trött för att orka något stort projekt.

Till nyår så hade jag med mig ett gäng blandskivor med de bästa låtarna som släpptes i år som jag tänkte dela med mig av. Omslaget skickades till de gamla bekantingarna från min reklambyråtid för digitaltryck. Roligt. Hade tyvärr lite för bråttom för att hinna prata något längre. Så här ser det iaf ut:


Och så här ser låtlistan ut
1. Antony & the Johnsons - Hope there’s someone
2. Martha Wainwright - Bloody mother fucking asshole
3. Frida Hyvönen - N.Y
4. The magic numbers - Mornings eleven
5. I´ from barcelona - Treehouse
6. The cardigans - Don’ blame your daughter (diamonds)
7. Ane Brun feat. Madrugada- Lift me
8. The pipettes - Judy (wotcha gonna do?)
9. Robyn - Be mine (at högalid studios)
10. Christian Kjellvander - Drag the dirt in
1. Moneybrother - Blow him back into my arms
12. Arctic monkeys - Fake tales of San Francisco
13. My morning jacket - Off the record
14. Alf - Sötsalt
15. David Sandström - Buckle up

Inga kommentarer: