söndag, januari 08, 2006

Bloggidéer not to be

En hel del funderar man ju på. Vissa av idéerna tar man till bloggen, andra inte. Det här är idéer jag önskar att jag skulle blogga om, men jag lägger hellre tid och tanke på uppsatsen.
Varför jag egentligen skulle vilja gilla James Blunt
Hur jobbigt det är med slentriandissare (det finns inte så mycket utrymme på hela internet, baby)
Varför man åtminstonde borde fejka funken när man inte kan walka walken
Historien om när jag skulle gå med i AFA. Och när jag skulle gå med i Ung vänster för första gången.
Svårigheter med omvärldsbevakning från Småland
Saker jag vill sno från USAs politiska kultur.

2 kommentarer:

Henrik P sa...

Bloggtips: filosofera kring fenomenet Torgny Melin's.

Andreas sa...

Jag har hört de fyra förhandssnippetsen och jag gillar det! Dock tycker jag att de fegat för mycket. Jag hade gärna sett mer revervad pedalsteel. Sen har de tagit produktionsidéer rakt av. Nervöst! Det är för mycket Teddybears och för lite dansband.