söndag, januari 22, 2006

Celebrity showdown

Jag var en kort stund i Stockholm efter min utskottshelgsresa. Mellanlandade bara. Träffade Angelica från Djurens rätt och vi snackade ditten och datten. Trevligt!

Men jag såg så konstiga kändisar. Det första jag ser är Hivespelle och Hotnightsmaria. Snyggt klädda. Givetvis. De var iofs inte så konstga. Inte heller Big Fred som passerade sen. Som avlöstes av den trevligaste överraskningen. Daniel stod och väntade på Ida Karlsson så henne hann jag hälsa på en kort stund. Och några UNF:are till. Fest!

Det var först när vi kom till fiket, jag och Angelica, som vi såg de konstiga kändisarna. Nalle Knutsson med posse. Från Club Goa va? Och baren? Tror att det är så. Någon blond tjej från nåon av de serierna var med också. Jag fick ju anstränga mig för att inte skratta fullständigt ihjäl mig. Det var ju ett litet ställe vi fikade på. Nalle nöjde sig för övrigt med en kopp thé.

2 kommentarer:

Anonym sa...

själv såg jag Darin. det är inte heller illa pinkat. Karin

Andreas sa...

Verkligen inte. jag har också sett Darin. På yran.