fredag, januari 06, 2006

Årets roligaste

Hittils iaf.
Jag följer forumet på www.dagensskiva.com. Jag snappar upp ett och annant tips som diskuteras där. Även fast musiktrådarna sällan är de roligaste där. Det är betydligt roligare att läsa dem diskutera politik.

Idag har en av forumfrekventerna spårat upp Helenes blogginlägg om kritiken mot Linda Skugge och postat den i dagstråden. Givetvis högg Magsure Maxim direkt och kommenterade i Helenes blogg. Jag tror inte att det tar Helene så hårt faktiskt. Gymnasieprovokation är mest tröttsamt.

Jag tycker att det är väldigt roligt när världarna möts sådär.

6 kommentarer:

Anonym sa...

http://davidfridlund.webblogg.se/

lyssna på låten.

Anonym sa...

ja. från karin

Andreas sa...

Cavelåten? Ska den vara så fantastisk? Han kommer ju inte alls upp i orginalets kvalité. Nu får du bakläxa Karin!

Anonym sa...

då kommer min motfråga. kan inte musik vara bra även om det finns det som är bättre? Plus att han är söt- k

Andreas sa...

Jodå. Klart att den kan! Givetvis. Men tolkningen var ju rätt dålig.

Anonym sa...

Han som gör tolkningen har suttit i min bil. Wow!

Fast han slog inte så hårt som snubben på Motor trodde. Skit.