torsdag, februari 09, 2006

Helgen

Förrförra helgen var jag hemma i Strängnäs. Förra helgen grodde jag fast i soffan med den fula men sköna filten över mig. Nästa helg börjar imorgon med ett späckat schema ända fram till måndag. Och eftersom jag är jättetrött blir det kortversionen.

Fredag
Seminarium om nationalekonomiska utvärderingar med favoriten Lars Tomsmark. Jag har gått hårt åt en utvärdering han gjort. De statistiska beräkningar har en säkerhetsgrad på mellan 20 och 80%, plus att han har galna jämförelsepunkter, så jag har fog för min kritik. Och det är väl därför vi får hans utvärdering.
Sen tåg till Göteborg med först fika med N och sen soloshopping fram till k 17. Då tåg med Rönnmarkskan till Oslo för partaj.

Lördag
Frukost hos Odrun, Juventes ordförande och transport på nått sätt till juventekontoret för möte med EGTYFs politiska grupp. Lunchen ägnas åt Juventes fredsmanifestation Sen ska jag kanske iväg till en utbildning med det norska projektet alkokutt. Där ska jag agera ond alkoholkapitalist i en paneldebatt och jag ska förhoppningsvis bli hårt ansatt och få mina lama argument synade och slaktade. Det ska bli otroligt roligt. Sen skulle vi visst gå ut. Eller om vi skulle till Hege och hänga. Förmodligen är jag helt ihjäl och vill sova då.

Söndag
Frukost hos Odrun. Sen möte med Martin, Juventes vice ordförande och några distriktsordföringar för att planera utbytesprogrammet. Det kommer att bli så bra, UNF:are åker till Juvente och jobbar och EU betalar notan. Tåg med Rönnmarkskan till Göteborg. Sova hos N.

Måndag
Åka hem. SOVA.

Sen är det kandidaten som gäller hela veckan.

På lediga stunder (what, who, when? What!) ska jag återuppleva den gamla fanzinkulturen. Lita på att det blir blogg på det vad det lider.

Inga kommentarer: