söndag, maj 21, 2006

David Brent vs. Johan Forsell

Johan Forsell är förbundsordförande för MUF. David Brent sålde papper i The Office i en hysteriskt rolig komediserie på BBC. Den här bilden hittade jag på Anna Herdys blogg, aktiv i Ung vänster och en bra snackventil under förra årets Emmabodafestival Arvikafestival. När jag såg bilden på Johan i Annas blogg var det såklart inte många tankesteg till fotosessionen i avsnittet där David ska föreläsa på ett motivationsseminarium. Texten får såklart stå för Anna, bildkopplingen däremot är min. Underskattad pose.




3 kommentarer:

Anna Herdy sa...

Jo. Bilden med texten lånas gärna ut. Men en sak måste jag rätta dig på, snackventil var jag på Arvikafestivalen, inte Emmaboda. Men annars är det rätt i sak, eller så har du förväxlat mig med någon annan. :)

Andreas sa...

Mitt fel. Jag ber så mycket om ursäkt såklart. Jag blandade mest ihop festivalerna, inte dig med någon annan. Rätt ska vara rätt. Tack för lånet förresten!

olydig sa...

Hahaha! Sant!