fredag, oktober 27, 2006

Gone

Mitt resandefacit är ju kanske inte det bästa, så frågan är om jag inte utmanar ödet mer än nödvändigt idag. Ska flyga till Stockholm under den värsta stormen sen Gudrun. Under den natten satt jag i en buss på en skogsväg och såg en hel skog blåsa ner runt och över mig. Men jag är ju inte det minsta fatalist, så klart att det går bra. Min kusin ska gifta sig, det ska bli kul. Ska om inte annat sporta en synnerligen skarp outfit. Bild på den kommer!

Jag har laddat upp med rejält bra musik också. Gammalt och nytt. Solomon Burkes nysläppta countryalbum "Nashville", Deportees - damaged goods, Jan Johansson - Jazz på svenska, Nina Ramsby & Martin Hederos - Visorna och Monster - Gone gone gone / A bash dem. Lite jazz, lite soul, lite country (pyttelite) och en knivsudd funk. Hurra.

Inga kommentarer: