söndag, november 26, 2006

Nyår

Nyår är rätt värdelöst egentligen. Iaf för mig. Jag har liksom inte kvar det där gamla grabbgänget i Strängnäs som kan träffas och ljuga när tillfällen bjuds. Mina vänner är så utspridda i landet att det inte heller är läge för en gemensam fest. Är på universtietet åker så många hem över julen, så det är inget alternativ att stanna här. Så nyår, och midsommar för den delen, blir ganska råddiga i att hitta eller hitta på nått skoj.

Men i år tänkte jag åka till Östersund. Där har jag ju gott om vänner. Nån som vet nått skoj som händer?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så välkommen! Jag och Jimmy har planer på att dra ihop lite folk till nyårsmiddag!

IKMK sa...

Men så fantastiskt! Vi är ett gäng som kanske ska åka till Gåije till Lars hem och äta middag och softa..

Liza Viktorsson sa...

Jag har hört att kanske även jag kommer ta en sväng uppåt.