onsdag, december 27, 2006

Dag i siffror och bokstäver

Eftersom jag, hrrm, försov mig i morse blev morgonträningen lidande. Istället ser dagens siffror ut såhär:

Antal timmar efter midnatt att börja träna: 19
Antal timmar bodypump: 1
Antal timmar spenderade på biblioteket: 7
Antal luncher med mamma: 1
Antal sidor skrivna på papret: 6.

Ändå rätt bra presterat. Är mycket nöjd med antalet skrivna sidor ändå. Var helt mosig i huvudet när jag gav upp och slogs lite på mellandagsrean. Eftersom det bara finns en butik som säljer någorlunda ok kläder i den här staden å gick det fort. Funderade över en Filippa K-skjorta, men den var alldeles för hög i kragen för att motivera ett reaköp. Bodypumpen gick däremot helt åt pipan. Så jag ska lösa in mitt träningskort och köpa schweizernöt för pengarna.

Inga kommentarer: