tisdag, januari 16, 2007

A blast from the past III





Haha. Det här kan man hitta om man kan googletricken. Bilder på mig. Året måste vara 98/99-nångång. Jag hade klippt av mig det långa håret iaf. Kommer från lite olika festivaler, Mera Hitlåtar, Hultsfred och Storsjöyran. Sportar en synnerligen rar Hives-tshirt som nog skulle gå för stora pengar på Ebay men som tyvärr är spårlöst försvunnen. Munktröjan är en Refusedtröja jag hade på mig typ jämt. A shitty band with an awesome plan tror jag det stod på den. Jag höll med om den sloganen då, men idag tror jag snarare att det var ett suveränt band med en korkad plan. En annan skoj grej är att jag nog på allvar äter hamburgare och godis samtidigt.

Tjejen med den röda jackan och bananen är den synnerligen fantastiska Anna Åström.


Tidigare avsnitt i serien hittar du här och här.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jag älskar att se dina gamla bilder!

Anonym sa...

Du var ju nästan snygg. Puss.

Anonym sa...

Du är snygg som vanligt. Saknar festivaltiden när man fick återse alla favoritkompisar ( och band)!