söndag, mars 18, 2007

Inte hinna med

Det är lite för intressant och skoj just nu. Läser en intressant kurs i vetenskapsteori. Många av mina föreställningar på området har jag behövt ompröva, jobbigt, eftersom arbeten och uppsatser jag tidigare gjort hamnar i ett inte så fördelaktigt ljus. Men det är ju det som är lite som är utveckling kanske. Fördelen är ju att jag har ett riktigt bra utgångsläge för diskussioner om metod och kausalitet i magisteruppsatsen. Hoppas jag.

Sen är det mycket med det andra också. Fjärde eller femte helgen i rad jag är borta. Kom iofs hem igår, men var så trött att jag inte orkade mer än titta på film. Var i Bryssel på seminarium, på uppdrag av NBV. Träffade brorsan där nere också. Han var där med jobbet så jag följde med hans gäng på restaurang. Sådär mat, men schysst inredning.

Nästa helg är jag ledig iaf. Himla skönt. Ser jag fram emot.

Inga kommentarer: