torsdag, juni 14, 2007

Semesterledigt

Jag har semester! Det är tråkigt. Eller nä, det är det inte. Men jag har lite tråkigt emellanåt. Har ägnat två dagar åt att strosa omkring i Bryssel, ömsom i lyx- och turistkvarteren och ömsom i stadens arabiska och afrikanska delar. På kvällarna sitter jag och Kadri och skissar upp den unga europeiska nykterhetsrörelsens framtid.

Har därför tagit ledigt från semestern och smugit upp på kontoret för att läsa mail och jobba lite. Äter lite restmat från minglet igår också. Väldigt trevligt och välbesökt. Cirka trettio personer dök upp och åt midsommarmat. Det märks att den svenska nykterhetsrörelsen numera är etablerad här nere.

Imorrn är det slut på solosemestrandet. Nina och jag ska hänga, sen ska jag känna på nattlivet här i stan.

Inga kommentarer: