måndag, augusti 22, 2005

Hemma


Nu är jag hemma igen. Eller nu och nu. Kom igår vid tiotiden. Mycket skönt. Firade med en getmesepralin och en dusch. Sen pratade jag i telefon och förbannade att jag inte hade någon mat hemma. Har inte handlat mat än heller. Men jag har raidat frysen och hittat en hel del nyttigt.

Borde egentligen skriva något stort och bra om arbetsveckan, men jag orkar inte. Det var en hel del att gå igenom. Ingen semester direkt. Jag är dock mycket nöjd med mina utskott. Både arbetsuppgifterna och de andra personerna som sitter i utskotten är verkligen skräddarsydda. Hurra.

Idag då? Jag har mest lallat. Hängde med Emelie till ÖB och köpte schampoo och sånt. Har skrivit lite reklam om utskotten och bestämt marknadsföringsstratergi. Betydligt enklare än det låter. Har läst vidade i slakthus fem av Kurt Vonnegutt och letat efter info om min tilltänkta w800i finns att få tag i nånstans. Förgäves. Men ok. Jag orkar inte ta tag i det nu.

Tänkte glo tv och äta godis hela dagen. Mindes inte att det var så jobbigt.



2 kommentarer:

Mia sa...

wiiie!
du är hemma och det är så bra!
jag vet inte vad jag ahr gjort framför datorn den här tiden du varit borta!

Liza Viktorsson sa...

Och jag har hört ryktas om att Andy börjat säga fel och kalla andra personer för Mia - fast de inte alls heter det. Haha.. det måste vara ett tecken på att jag kommer att vinna vadet.