torsdag, augusti 18, 2005

Skvaller?

Skvaller på FS-veckan? Ni skämtar med mig aprillo? Det är fullt ös hela tiden. Teambuidling till midnatt. Alla diskussioner drar över tiden. Nu har vi iaf satt ner foten om ett utskottssystem, som vi är mycket nöjda med. Ligger efter några hårda pass rätt bra i tid.

Vi har hunnit med att rida och åka gocart också. Mycket trevligt. Och jag belv mycket överraskad av mig själv och mina skills i gocartkörning, fartorädlsa och tävlingsinstikt. Spännande. Kom fyra totalt i A-finalen, men hade tredje bästa tid totalt. Räknas iofs inte. Men det var mycket krockande. Både till fördel och nackdel för mig. Mest nackdel.

Dessutom har jag klämt på nya Ericssonen. Det blir en sån...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, gocart? Vem innehar numer den ärofulla titeln som FS-mästare? Och vilken är den "nya Ericssonen"? De har ju inte bara släppt en modell på sistone. När jag ändå är här passar jag på att fråga hur det nya utskottssystemet ska fungera. Sånt är alltid intressant. Hoppas ni involverar massa folk i utskotten. Det mår UNF bra av.

Anonym sa...

Jag vill bara passa på att berätta för Marcus att det (naturligtvis) var en konsulent och inte en FS-ledamot som vann gocarten.

Anonym sa...

Ja, jag är också sjukt nyfiken både på vem som vann gocarten och hur utskottssystemet kommer se ut!

Anonym sa...

Morgan vann, Jonte kom tvåa. Hepp.

Liza Viktorsson sa...

Jag har hört ryktas om en rolig ridtur där Salam visade upp sina ryttartalanger. Det verkade spännande, kan man få höra lite mer??

Anonym sa...

Bra gjort av Mogge. Fick han också en snygg t-shirt?