lördag, augusti 06, 2005

Inköpslista:

En bra kalender
Jag måste köpa en bra kalender. Ända sen Tollare har jag klarat mig på minnet, föreläsningsschema och outlooksynkningen mot telefonen. Nu har jag insett att det inte funkar längre. Eller, det hade jag insett för länge sen, men nu belv det jobbigt påtagligt.

Jag trodde att det skulle bli 5-6 dagar ledigt mellan mormor och emmaboda. Det blir endast en dag att tvätta, ladda om och sunka. Inte bra. Jag måste få sunka. Sen blir det en dag mellan emmaboda och arbetsveckan, det visste jag. Men jag måste planera lite bättre. Ska slå till på en rejäl almanacka ASAP.

När jag kommer hem någon dag innan C-kursen börjar så har jag varit hemma i 6 dagar, sen kongressen började. Uppdelat på tre tillfällen. Visst har jag gjort alldeles för mycket roligt för att gnälla, men jag har liksom inte haft tid att ladda.

Inga kommentarer: