torsdag, september 29, 2005

för ungefär en och en halv timme sen stängde jag igen boken för ikväll. Sen dess har jag bestigit det där diskberget som av någon anledning dyker upp här i lägenheten under stressiga tider. Måste vara att det finns två porslinsplattor som möts precis under mitt kök och bildar nya bergsformationer. jag tror på den teorin så slipper jag ta ansvar över min ibland bristande diskiplin.

Imorrn ska jag få ur mig en sida om Hendly Bull. Svårt att använda traditionella analysramar på den boken. Han har ju utelämnat allt annat utom sina egna diskussioner och bevisen för hans tes. Rätt ohederlig vetenskap if you ask me! Men jag ska nog inte vara så rättfram i PM:et.

Imorrn är det väckarklocka och effektivitet som gäller. Tåget går vid 14-tiden. Då ska det vara klart och betalt som de säger i Mammas nya kille. Du har väl lyssnat på P3 på lördagar kl 16-18 som jag sa? Inte? Lugnt, det finns på webben också såklart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Diskiplin - fyndigt! ;P

Anonym sa...

Jag skaffade diskmaskin det löste mina berg!