onsdag, september 21, 2005

Onsdag

Ligger i sängen. Mitt trådlösa nätverk funkar bra. Tack för hjälpen Jörgen.

Igår var det en hel del att göra. Försöker traggla mig igenom The anarchial society. Inte helt lätt. Boken är tråkig och skriven på ett sätt som gör att det tar låååång tid att läsa. Har ett beting på 80 sidor om dagen. Har klarat av hälften. Sjukt opepp ämne dessutom. Internationella relationer. Jag gäspar käkarna ur led.

Nä, idag får det bli ändring på moralen. Ska läsa dubbelt beting.

Igår ja. Emil och jag var världens mest tafatta biltjuvar, men till slut lyckades vi (jaja Emil då) bryta upp låsmekanismen med en skruvmejsel. Hela låssystemet var skevt sen krocken. Pinnen som låset sluter kringen var rejält dented. Blir verkstad för det där.

Hade möte med alkoholpoltiska gruppen i stan också, ett bra och kort möte. Effektivt. Jag gillar det. Remissade Tingsryds kommuns alkoholpolitiska program. I huvudsak lysande. Gav lite input och tankar om implementeringsstrategi. Det var så bra skrivet att det riskerar att bli en hyllvärmare.

Lyckades missa kommissionen för andra gången i rad. Inte bra. Får ladda ner.

Nä. Nu har jag morgonslackat tillräckligt. Frukost och Bull nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äh, strunta i Kommissionen. Det är crappigt.

Mia sa...

ja! det instämmer jag i.
Kolla på Desperate Housewives istället!