fredag, september 23, 2005

Saker att göra

Saker att göra istället för att blogga
Eller saker jag gjort istället för att blogga snarare.
Läst ut the anarchial society. Fick ut lite av boken, till slut.
Bokat biljetter till mig och andra i utskottet
Lagat lasagne. Blev bra och den kokade inte över.
Funderat över en massa UNF-saker
Klippt mig, för bövelen. Höll på att glömma det. Tråkig frisör, snygg frisyr.
Väckt Emil, och krävt kaffe.
Bjudit Emil på tufvan
Spelat Karamm med, just det, Emil.
Läst FS-bilagorna.
Pratat med Mandy.
Researchat misshandelsstatistik åt N som är på högdjurskonferens.
Löst DN:s sudoku. De borde inte var så lätta.
Pratat med Pappa i telefon.
Justerat Kongressprotokoll.
Druckit ett par koppar välvärmd espresso.
Det verkar som jag håller min prio om Skolan, UNF och bloggen bra. Skönt.

Dags att sova. Gäller dig med Mandy.

4 kommentarer:

Mia sa...

Jajaja, jag ska gå och lägga mig.
Snygg frisyr förresten!

Anonym sa...

precis, cute as always..
and indeed, jag har eventuellt börjat läsa din blogg ;)

Anonym sa...

Jag gillar punkten "Justerat Kongressprotokoll" Bra jobbat!

Anonym sa...

Hh. Pretto. Jag har löst Amelias. De var lagom. Tack för siffrorna. Funderade över homorensningen. P sa nåt om sjävförsvar också. P-poäng. Säng. Big dag i morgon. Igen.