torsdag, september 08, 2005

Premiär

En liten i alla fall. Bloggar för första gången från laptopen jag får låna under min tid som förbundsstyrelsesekreterare. Det mesta har gått bra. Har installerat program jag behöver och gjort lite updates med microsoft. Det var när jag skulle blåtandssynka mot telefonen allt började gå riktigt illa. Först dubblades alla kontakter och lade sig lite hur de ville. Sen förvann en massa telefonnummer. Micke fick styra upp allt, så nu funkar allt som det ska. Lite omständligt att synka bara. Borde finnas nått sätt att ta bort en mängd handgrepp. Typ som ett makro. Vet du hur man gör? Hör av dig!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Låter jobbigt.

Anonym sa...

Vad är det för dator?

Andreas sa...

En HP compaq nc6000. För övrigt Ravanders gamla.

Anonym sa...

Hade det varit en mac hade du behövt klicka på typ två (kanske tre) knappar. Sorry.

Andreas sa...

Äsch, det är bara några knappar här med, men jag vill trycka på EN knapp,

Anonym sa...

Snygg jacka! Jag har fastnat för den fantastiska w800i jag med, beställde en igår! Tänkte först vänta på w550 som är vikbar, men den hade både sämre kamera och sämre minne!