onsdag, september 07, 2005

Ny jacka!

Skulle bara in till stan och vara lite social och äntligen köpa den där almanackan jag gnällt om. Kom hem med en ny jacka! En varm och snygg jacka från JC. Glimrande snygg är den. A-skuren ullrock med klara popstjärnevibbar. Fick nalla lite på ommöbleringspengarna till förmån för stilpjäsen. Bilden gör den inte helt rättvis, men jag hoppas att det blir lite kallare snart så jag kan använda den!

Provade en liknande, fast lite snyggare från Filippa K också. 2800 för den. Den här var mycket mycket billigare. Får bli sånt när jag börjar jobba!

Nu börjar fotbollen!

Och jag måste ha en frisyr som matchar jackan. Mandy får tipsa om nått.

4 kommentarer:

Mia sa...

Snygg bild, snygg jacka, snygg kille!

jag ska fundera ut en frisyr till dig, hmm.. jag återkommer.

Liza Viktorsson sa...

Jag tycker att du ska ha en svart A-skuren frisyr =) hahaha

Henrik P sa...

Mm, den var snygg. Skulle också kunna tänka mig en sån om jag bodde i stan.
En halsduk vore pricken över i. :)

Andreas sa...

Jajemän! Halsduk ligger i pipen! Ska leta efter en riktigt gubbsnygg variant