onsdag, september 07, 2005


Såhär, precis såhär, ser jag ut när jag haft tre timmars föreläsning om Putnams - Making democracy work. På förhand roligare än A/V. Rätt givet egentligen. Känns både relevantare och positivare. Men jag har inte fått boken än. Akademibokhandeln har strulat med beställningen. Inte kul.

Det du ser i bakgrunden är bygget av det nya, stora och fina biblioteket som kommer att stå klart när jag lämnar in min D-uppsats. Otimat!

Inser att jag måste klippa mig! Jag ska byta taktik och inte ta med Kaizerbilden och säga att såhär snygg vill jag bli och istället säga att jag vill bli snygg, lättskött och se smart ut. Det vill säga absolut inte som en sportjournalist.

3 kommentarer:

Mia sa...

Bild idag igen!
Jippi!

Du har för snygga kläder för att vara lik en sportjournalist.

Mia sa...

Bild idag igen!
Jippi!

Du har för snygga kläder för att vara lik en sportjournalist.

Anonym sa...

vad är det för fel på sportjournalister nu då?!