lördag, september 24, 2005

Step right up

Tänkte skriva en mer klassisk skotext som these boots are made for walking i rubriken. Och sen referera till Mandys blogg. Vi gillar ju Nancy Sinatra båda två. Men nu gör jag inte det. Jag är lite minder obvious och tar den här gamla Tom Waits-raden. Från Swordfishtrombones. Bra platta, inte den mest lättillgängliga kanske. Men inte heller hans skummaste inspelning. Den är när jag tänker efter rätt lättlyssnat, i jämförelse med mycket annat han gjort. Dessutom är den mer konsumtionsrelaterad än Nancy klassiker.

Ja, alltså. Jag har köpt nya skor. Ett par Clark originals. Ljusbruna. Ojoj, så snygga. Eller som Pontus sa. Är de coola nog åt Otis, är de coola nog åt mig.

Word, är det enda jag kan tillägga.

1 kommentar:

Anonym sa...

det finns ingen comments-ikon vid skorna, så jag skriver här istället: JÄVLIGT snygga skor! ah! var du fann dem? kram //Madde