torsdag, november 17, 2005

Justerarskivan

Salam fick äran att vara justerare för Novembermötet. Ett uppdrag som är lite annorlunda från det vanlig uppdraget, eftersom protokollen är lite annorlunda upplagt. Iaf så fick hon en skiva med de här låtarna. Tanken är att det ska vara låtar på svenska av svenska artister som blixbelyser Sverige. Sen ska låtarna vara bra också, och det lyckades jag med. I huvudsak. Så without further ado, här är listan:

  • Björn Olsson Smögen
  • Monica Zetterlund Visa från Utanmyra
  • Håkan Hellström Mitt gullbergs kaj paradis
  • [ingenting] Rehabilitering
  • Alf Kunde vart jag
  • Tomas Andersson Wij Blues från Sverige
  • Bob Hund Helgen v. 48
  • Ebba Grön Folk bits
  • Wilmer X Jag är bara lycklig när jag dricker
  • Laleh Bostadsansökan
  • Ulf Lundell Herrarna
  • Vapnet Ge dom våld
  • Peps Persson Hög standard
  • Franke Aldrig förstå
  • Peter Lemarc Vägen
  • Timbuktu Pendelparanoia
  • Kent Sverige

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill inte justera. Men skivan verkar högintressant!

Liza Viktorsson sa...

Det låter precis som Salams stil. Klockrent!