torsdag, november 17, 2005

Schema

Imorse tänkte jag:
Idag ska jag:
Granska 11 låneböcker och 3-4 egna böcker till C-uppsatsen.
Lyssna på Mink DeVille och Christian Kjellvander
Köpa present
Prata med Robert om några grejer
Gå på födelsedagsfika hos Guusan
Se Christian Kjellvander på Deluxen.

Idag har jag:
Granskat de åtta mest lovande böckerna.
Lyssnat på Mink DeVille och Christian Kjellvander
Köpt och slagit in presentPratat med Robert om några grejer
Researchat CAN-grejer till en journaliststuderande
Fikat hos Emil
Köpt espressopods (lyx)
Scannat tradera efter vinylfynd. Inga bud lagda.

Skarpsinniga iaktagare ser att jag inte ska på Pumpen och att jag varit lite i tagen, trots att förmiddagen var seg. Ska göra en sista satsning på böckerna. Imorrn måste ett kortkort PM vara inlämnat till handledarConny. Med lite tur kanske han läser PMet innan handledningen också. Men det är säkert för mycket begärt av honom. Inte av någon annan, utan av honom.

1 kommentar:

Anonym sa...

glömmer ibland bort hur bra musiksmak du har!

tack för indirekta tips!

me like!

kram M