tisdag, november 01, 2005

Spraydate

Åsa, min trevlige gamle chef, bloggar om att hon har träffat inte mindre än fyre personer som har träffat sina pojkvänner på Spraydate. Det är kanske inte jätterevolutionerande, förutom att jag inte känner nån som har nån spraydatat fram sin respektive. Det konstiga är att alla heter Andreas. Fyra pojkvänsandreasar på spraydate. Jag kanske borde skaffa ett konto där.

Men är det verkligen en bra idé? Är marknaden mättad för tjejer som gillar andreasar så pass mycket att det inte är lönt. Alla lämpliga är upptagna. Eller är det i själva verket en fantastisk idé? Gör sig jag och mina namner sig bättre där än på andra platser? Efterfrågan kanske är så stor att jag, av rent barmhärtiga skäl givetvis, borde sätta igång och spraydata?

Måste funderas på. Vad tror du?

2 kommentarer:

Mia sa...

Nej
Nej
Nej
och Nej

Anonym sa...

Jag tror att om man är kille är det mindre drygt att Spraydatea. Om man är tjej får man bara en massa skumma mail och gästboksinlägg av patetiska killar hela tiden.