fredag, november 25, 2005

Stockholm

Hej Bloggen.
Lite snabbt nu bara. Jag har varit på kurs med trevliga deltagare och proffsig ledning på Röda korsets anläggning i Mariefred. Det kommer att bli så bra med EU-arbetet i UNF att det kommer att resas statyer till utskottets ära, runt om i världen. Precis så bra kändes det. Jäklar i huvudet. Föreningsutbyten och volontärstjänter kommer verkligen att utveckla UNF och våra syterorganisationer på ett fantastiskt sätt.

Har precis kommit hem från en middag med show på Mosebacke med Tomas Järvheden. Roligt och bra. Och god mat, även fast jag nog satsade på fel häst. Rätt beroende av att jag hade typ hjortfilé rinnande ur öronen efter kursen. Mycket gott!

Imorrn blir det LSU-repskap. Kommer också att bli bra. Rapporterar om det när jag kommer hem.

Dessutom har jag traderat till mig en The LAst Waltz-box. På vinyl. Den kanske man skulle skriva C-uppsats om. Det finns ju klara naturtillståndsteorier i den iaf.

Inga kommentarer: