tisdag, januari 31, 2006

I´ve got a bone to pick

Jag har ju tidigare bloggat om min svårighet att komma överens med säljare. Det är ju inte så väldigt svårt egentligen. Det börjar bara klia på hela kroppen när jag har med sådana att göra.

Idag pratade jag med en person från ett företag som sedan länge har ett samarbete med UNF och där UNF når en stor mängd personer i mitten av vår värvningsmålgrupp till väldigt liten insats. En fantastisk möjlighet som både UNF och, framförallt, företaget slarvar lite med. Med lite merarbete skulle man kunna få betydligt större genomslag.

Och jag har fått frågan på mitt bord. Stafettpinnen i tävlingen försöka-göra-om-landets-mest-statiska-ungdomstrycksak. I höst blir det inget genomslag. Men nästa år. Då jäklar! Lyckas jag med det är jag ett steg nämre vinst i min och Hannas statytävling.

Inga kommentarer: