onsdag, maj 10, 2006

FS i helgen

Japp. Vårens andra FS börjar lite sådär halvt och halvt imorrn. I princip hela förbundsstyrelsen åker ner redan imorrn bitti och politikturistar medelst studiebesök i Bryssel. Jag kommer först på senare, och eftermiddagsstrosar med Carina. Kul ska det bli! Jag ska se till att inte glömma nån choklad på flyget den här gången...

Jag har laddat telefonen med en massa härligt inför resan. Men jag antar attt jag inte kommer att lyssna på annat än Jennie Lewis w/t Watson twins platta Rabbit fur coat. Det borde inte någon annan göra heller. i vissa stunder är jag övertygad om att vackrare indieamericana aldrig spelats in. Säkert har jag fel, men det här är så fint att jag dör.

1 kommentar:

Mia sa...

Du kanske skulle nämna vem som tipsade dig om Jenny Lewis?
Påpekas också att Jag har lyssnat på henne i kanske två månader....