torsdag, september 28, 2006

Helgen

Förra helgen satt jag med näsan i böckerna. Den här helgen blir inte heller ledig, men kul! FS-möte i Trollhättan, av alla ställen. Vi har bjudit in våra norska syskonorganisation Juvente för att kunna lära känna varandra lite bättre och fördjupa vårt samarbete. Det är så bra! Jag har under min styrelsetid drivit på att vi ska bli bättre på samarbete över gränserna, och det här är ju så rätt! Sen är de ju så trevliga på andra sidan gränsen!

Men det som är lite jobbigt är att jag kl 23 kom på att jag inte gjort någon justerarskiva. Hade en halvklar idé, så det var bara att köra på den. Skivan klockar in på strax under timmen. Låtlista kommer i början av veckan. Men jag börjar bli less på att det är samma musik hela tiden. Novemberjusteraren ska få en som sticker ut mer än de andra. Hur jag nu ska lycka med det.

Inga kommentarer: