torsdag, april 12, 2007

En till raider

I höst tänkte ju jag arbeta med intressanta uppgifter i Stockholm. Bo tänkte jag också göra.Och vill man nått är det bra att veta vad det är man vill. Därför vill jag presentera min bostadsraider inför hösten:
Stenhus på kungsholmen
Lägenhet runt 40 kvadrat
Tredje eller fjärde våningen i hus med hiss
Liten balkong
Ett schysst italienskt café i bottenvåningen
En ok sushi 20 meter bort (höger eller vänster spelar ingen roll)
Ett bra brunschhak (inom ett par hundra meter)
Parknära
Gärna fönster åt gården,

Jag menar, nånstans ska man ju börja. Sen är det ju bara att byta upp sig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vad sägs om en större lägenhet på över 70 kvadrat på första våningen men det är ej markplan. Tyvärr utan balkong och med galet mycket fika i huset. Sushi vägg i vägg brunchhak lite överallt, park fyra meter bort och fönster både mot gården och parken? Det bästa är att den dessutom inte ligger i Sthlm utan Sveriges väl gömda pärla Östersund!