torsdag, oktober 06, 2005

Vidgat mina vyer

Idag testade jag nått nytt. Träning kallas det visst. Närå. Jag gick på ett basicpass spinning. Hujedemig, min kropp är tydligen i förfall. Så jobbigt det var. Tre varv var det tydligen. Fört två raksträckor på rad. Hur man nu tänkt det. i min värld är två raksträckor i rad en raksträcka. Anyway. Det var två backar sen. slutet på första backen trodde jag att jag skulle falla död ner. Hur mycket man nu kan falla när man är faststpänd. Tog det lite lugnare på raksträckorna sen och drog inte på lika mycket motstånd.

Det blir nog ingen vana, Mother Mary var världens sämsta PR-byrå och hävdade att det tog ett halvår innan man gillar det. Vet inte om jag kan motivera mig till det. Blir nog någon annan form.

Och nej, jag ser INTE fram emot att vakna imorrn.

3 kommentarer:

Mia sa...

Strechta ordentligt redan nu.
Gå en promenad imorgon för att mjuka upp.

Och tänk på att träningsvärk är positiv värk, du blir starkare!

Anonym sa...

Nu undrar vi alla - Hur gick det?! Är bristen på inlägg här idag ett tecken på att du inte kommer upp ur sängen alls, eller att du inte kan röra dig överhuvudtaget?

Anonym sa...

men tänk på vilken smaskig rumpa du får.
Karin