torsdag, februari 02, 2006

Tussels in Brussels

Jag har köpt ny kavaj! När N hälsade på mig förra veckan hälsade vi på MQ:s slutrea och jag fyndade en kavaj för i mansmått mätt svinbilliga 400.

Det lyckades ju såklart inte hålla för mig själv, utan ryktet spred sig och kraven på att den ska luftas och visas bara ökade och ökade. Till slut gick det så långt att Utrikesdepartementets personal reagerade och krävde via mail att den skulle fotograferas och visas upp.

Visserligen kom inte önskan inifrån arvsfurstens palats direkt, utan via en av beskickningarna i de baltiska länderna. Men hey! Det räcker gott och väl för att jag ska lyda! Såhär ser den ut iaf. Går under arbetsnamnet "Brysselkavajen", eftersom den får sin premiärvisning i offentliga sammanhang där.

1 kommentar:

Anonym sa...

hähähä...
Mycket snygg dock!
/ Vilnius