tisdag, maj 02, 2006

Organisationstankar

Idag har jag fått omkring 30 mail. Det är från företag som vill sälja bläck till mig, det är från lite styrelsefolk och det är från några vänner som inte bor så nära, men som jag gärna har kontakt med. Men gladast är jag helt klart för mailet från en av våra medlemmar som läst igenom möteshandlingarna till kommande FS-möte och skrivit vad hen tycker att vi ska besluta. Det är så jäkla bra, jag tar såklart jätteintryck av vad som står däri och hoppas att fler tar sig den möjligheten. Visst är vi 14 som sitter i styrelsen kloka personer, men hela organisationen är ju fullpepprad med just kloka personer med mycket att säga.

Fler borde ta sig lite tid att läsa igenom bilagorna och köra lite OP mot FS (knäck den koden om du inte kan) direkt, eller lägg ut dina synpunkter på sobban så att fler kan läsa dem och tycka till!

Inga kommentarer: