måndag, april 24, 2006

Hurra hurra hurra

För mig alltså. För prestationen att bli 27 år igår. Det tog lite tid, men jag klarade av det till slut. Hade ett tiotal personer över på bullar, arga bin och världens mest onyttiga passionsfruktspaj. Det finns lite kvar om du är sugen och har vägarna förbi.

I övrigt var jag heeelt ledig i helgen. Inte ett mail skickat, inte en tanke tänkt på FS-arbetet och inte en resa gjord. Istället gjorde jag en nattsudd grande i fredags. After school på ena kåren, förfest hos Pontus, utgång på andra kåren (blev utskuffad en halvtimme efter stängning) och sen en kort efterfest hos Emil innan det var dags att gå därifrån. Lördagen blev därför lite mer av hibernerad natur (och äntligen fick jag använda det ordet).

Framåt kvällen hämtade jag N vid bussen.

Söndagen blev mest bak, städning och firande till den grad att milt våld fick användas för att mota ut de sista.

Inga kommentarer: